Internacionalizacija poslovanja

Nakon uspješne projektne prijave prema pozivu „Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza 2“, u rujnu 2019. potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava između poduzeća PENTA d.o.o. i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.  Bespovratna sredstva dodjeljena su u svrhu provedbe projekta pod nazivom: BusCARD – Croatian solution for intelligent transport system, a projekt se sufinancira iz EU fondova - Europski fond za regionalni razvoj („Zajedno do fondova EU“).

Osnovni cilj projekta jest odlazak na sajmove i promidžba proizvoda i rješenja poduzeća PENTA d.o.o. što će u konačnici rezultirati prepoznavanjem prezentiranih rješenja i na zapadnom tržištu, ostvariti će se razmjena kontakata sa potencijalnim partnerima te povećati mogućnost i steći iskustvo za razvoj inovativnih rješenja/sustava. Očekuje se uspostavljanje kontakata koji će rezultirati dugoročnim suradnjama i povećanjem prisutnosti proizvoda poduzeća PENTA d.o.o. na širem tržištu. U konačnici, projekt će pridonijeti većoj internacionalizaciji poslovanja poduzeća PENTA d.o.o., povećanju prihoda od prodaje te prihoda od izvoza, očuvanju radnih mjesta i otvaranju novih radnih mjesta.

Nositelj projekta/korisnik sredstava: PENTA d.o.o.
Ukupna vrijednost projekta: 832.925,36 kn
EU udio u financiranju projekta: 436.644,00 kn
Razdoblje provedbe 16.08.2019. – 16.08.2021.
Voditelj projekta: Mladen Pamić dipl.ing.
Administrativni asistent projekta: Andrea Mihaljević Pulić, dipl.oec.

 

Projekt internacionalizacije PENTA d.o.o. odvijati će se kroz 4 elementa projekta:

1. Nastup na međunarodnim sajmovima IT-trans (Karlsruhe, Njemačka), Intertraffic (Amsterdam, Nizozemska), Innotrans (Berlin, Njemačka), Smart City Expo World Congress (Barcelona, Španjolska)

2. Istraživanje inozemnog tržišta

3. Upravljanje projektom

4. Promidžba i vidljivost projekta

Provedbom projekta internacionalizacije poslovanja, očekuje se postizanje pokazatelja rezultata poput ostvarenja povećanja prihoda od prodaje, povećanja prihoda od izvoza te povećanje privatnih ulaganja u internacionalizaciju.