Osiguranje kontinuiteta poslovanja Penta d.o.o.

Objavljeno: 23.3.2020.

Osiguranje kontinuiteta poslovanja Penta d.o.o.

Nakon što je Svjetska zdravstvena organizacija proglasila pandemiju zbog virusa COVID-19, a ministar zdravstva Republike Hrvatske donio Odluku o proglašenju epidemije u Hrvatskoj, PENTA poduzima sve nužne aktivnosti kako bi svojim korisnicima osigurali nesmetano korištenje IT rješenja/sustava, a zaposlenike zaštitili od moguće zaraze virusom COVID-19.

Temeljem prvih pokazatelja širenja epidemije u susjednoj Italiji, Uprava aktivira Plan kontinuiteta poslovanja (BCP), koji u prvom redu uključuje mjere prevencije, a potom se donosi Odluka da od 13. ožujka većina zaposlenika PENTA d.o.o. radi od kuće te im se za to osiguravaju svi potrebni uvjeti.

Izrada Plana kontinuiteta poslovanja osnovni je korak koji svaka organizacija mora poduzeti, te iako mnoge organizacije izbjegavaju njegovu izradu zbog same složenosti i mjera koje se njime predviđaju, PENTA isti izrađuje i održava od 2014., paralelno sa uvođenjem sustava upravljanja informacijskom sigurnošću (ISO 27001:2013). Održavanje plana provodi se barem jedanput godišnje, te kod uvođenja novih procesa i usluga, sve u cilju zaštite zaposlenika, vrijednosti organizacije, povećanja otpornosti organizacije na prekide, te usklađenosti sa zakonima, propisima i standardima.

Aktivirani Plan PENTA d.o.o. sadrži osiguranje pružanja usluga korisnicima putem svih poslovnih kanala:

  • rad na daljinu, uzimajući u obzir potrebu da se osigura kontinuitet poslovanja (sva komunikacija i dogovori unutar timova odvijati će se neometano;
  • za zaposlenike koji će nastaviti raditi u poslovnom prostoru Pente, osigurana je zaštita zdravlja, pojačano čišćenje prostora, kao i dezinfekcija
  • svi zaposlenici dostupni su Upravi, kao i korisnicima putem mobilnih telefona, kao i online kanalima (skype, email, web meetings...)
  • korisnička podrška dostupna je u toku radnog vremena od 08:00 do 16:00 sati, a za korisnike s kojima je ugovoreno održavanje, podrška je dostupna prema ugovorenom
  • skladište, izdavanje robe i dalje se odvija neometano, pošiljke se šalju kurirskim službama prema odabiru kupaca
  • dupliciranost resursa na svim segmentima poslovanja; uvedenim sustavom upravljanja informacijskom sigurnošću propisana je radna uputa za provođenje Backupa, kao i postupci te odgovornosti
  • poslovni sastanci na licu mjesta zamjenjuju se telefonskim i/ili video konferencijama;
  • sva poslovna putovanja u zemlji i inozemstvu odgađaju se, te se uvodi stroga preporuka za odgodom privatnih putovanja;
  • svakodnevna intranet komunikacija i edukacija dostupna je svim zaposlenicima, uključujući i sve relevantne informacije u vezi sa COVID19 pandemijom te savjeti usklađeni s preporukama izdanih od strane nadležnih tijela

Shodno navedenom, napominjemo kako se poslovanje PENTA d.o.o. odvija bez prekida, u redovnom tijeku, a likvidnost i solventnost nisu ugrožene. Za vrijeme donesenih izvanrednih mjera od strane Nacionalnog stožera, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva zdravlja, organiziran je krizni tim Pente koji prati sve upute i službene informacije te ih primjenjuje u svojoj organizaciji. Nastavljamo pratiti razvoj ove izvanredne situacije te ćemo adekvatno reagirati kako bi osigurali urednu isporuku rješenja, roba i usluga svojim korisnicima.